czwartek, 22 sierpnia 2013

7. 30 dniowe wyzwanie treningowe + Fitspiracje

30 dniowy MiszMasz treningowy
Takie wydarzenie znalazłam na facebookowej stronie Tablica Motywacji.

Z racji monotonii moich poprzednich ćwiczeń, postanowiłam dołączyć .











A na czym to wszystko polega ?

Codziennie wykonujemy zestaw ćwiczeń opisany literką od A do G. Co i kiedy podane jest na powyższym plakacie.
Ćwiczenia możecie znaleźć tutaj: Playlista ćwiczeń A-G
Osobiście polecam pobranie filmików przez zapiska.pl

Jestem już przy 4 dniu. Akurat dzisiaj wypada odpoczynek, ale jest jak najbardziej potrzebny, ponieważ już nie pamiętam kiedy ostatnio miałam tak potworne zakwasy.
Dzień A miał dosyć ciężkie ćwiczenia na dolne partie brzucha. 
W dniu B Jillian pomaga zrobić nam sześciopak, pot leje się strumieniami. Dawno nie ćwiczyłam tak ciężko.
Dzień C przyjemny, bardzo ciekawe ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud z niepozorną blondyną (trochę mnie drażni ale za te ćwiczenia moge jej to wybaczyć). 

Reszty dni jeszcze nie przeglądałam, lubie zaskoczenie przy ich odpalaniu i od razu zabieraniu się do roboty.

Po 30 dniach tego treningu zdam relację o efektach. Trzymajcie kciuki żebym wytrwała ! Chociaż wiem, że wytrwam na pewno :) A może ktoś się do mnie przyłączy ?

Teraz kilka zdjęć, które zmotywują was do działania.




1 komentarz:

  1. trzymam kciuki <3 pamiętaj, że tropiki już coraz bliżej :D

    OdpowiedzUsuń