środa, 21 sierpnia 2013

6. Być fit. Codzienne treningi źródłem sukcesu.

Nie wiem czy zauważyliście, ale od kilku miesięcy jest wielkie BUM na ćwiczenia. Głównie to za sprawą Ewy Chodakowskiej, która zachęciła do aktywności fizycznej miliony polek ( i pewnie kilku polaków).

Ja również postanowiłam zostać fitnessgirl.

Moja przygoda z fitnessem zaczęła się w te wakacje. Nie jest to pierwsze podejście do takiego trybu życia, jednakże tym razem podchodzę do tego bardzo serio.









Lipiec był bardzo intensywny.
Zaczęłam od SKALPELA Ewy Chodakowskiej.

Trening przyjemny, lecz po kilkunastu razach zaczął mnie nudzić i nie sprawiał mi żadnej trudności.
Stwierdziłam, że to czas na podniesienie poprzeczki!












Przyszedł czas na inne ćwiczenia. Tym razem upodobałam sobie również ćwiczenia Ewy - Total Fitness ekstra figura. Niestety nie znalazłam tych ćwiczeń na Youtube, sama ćwiczyłam z płytą z gazety SHAPE.








Gdy lipiec zmierzał ku końcowi, trafiłam na fanpage Ewy Chodakowskiej na facebooku. Tam dowiedziałam się, że najlepszymi spalaczami kalorii są jej ćwiczenia Killer i Turbo spalanie. Przymierzałam się do nich wielokrotnie, jednak nie udało mi się zrobić żadnego z nich bez przerwy. Wrócę do nich po jakimś czasie, może teraz się uda.

Później dowiedziałam się o Mel B.
 Gdy zaczęłam z nią ćwiczyć, nie chciałam przerzucać się na nic innego. Na youtube możemy znaleźć filmiki podzielone na konkretne partie ciała. Zaczynamy od rozgrzewki , później wybieramy np. brzuch, uda i pośladki, a na końcu rozciąganie. Wszystkie filmiki możemy znaleźć z polskim tłumaczeniem co bardzo ułatwia ćwiczenie.
Mel B jest niesamowicie pozytywną osobą. Jej komentarze wywołują uśmiech nawet podczas najcięższych ćwiczeń.  Playlista - ćwiczenia Mel B.

Przyszedł sierpień, a nawet jego połowa, a mi zaczęła doskwierać treningowa nuda.
Pojawiły się pierwsze efekty.
talia - 2 cm
brzuch - 4 cm
udo - 1 cm
Aktualne zdjęcie.
A co ćwiczę aktualnie ?
O tym już w następnej notce. 
Pozdrawiam i życzę wytrwałości w ćwiczeniach, bo nic tak nie dodaje energii jak trochę wysiłku.

Jeśli chcesz wyglądać jak kociak - musisz się najpierw spocić jak świnia.

1 komentarz: