środa, 14 sierpnia 2013

2. Obejrzeć wszystkie seriale !

,,Przez przyjaciół ominęło mnie wiele ciekawych seriali"
- Greek 


Na początek plan może mało ambitny, ale za to jakże przyjemny.
Wakacje jeszcze trwają ( dla mnie - studencika to dopiero połowa ) więc większość z was na pewno ma dużo czasu do wykorzystania.

A więc kiedy jak nie teraz ?
Zdaję sobie sprawę z tego, że najbardziej oglądać takie rzeczy chce się kiedy akurat trzeba się uczyć. Plusem oglądania seriali w wakacje jest to- że można robić to cały dzień i całą noc.

Wyzwanie przede mną  - dzień i noc spędzę z wybranym serialem !

A poniżej przegląd tych, które mam już za sobą.
Uporządkowane w kolejności od tych najlepszych.

1. SKINS

Według mnie najlepszy serial wszech czasów.
Opowiada on o życiu brytyjskich nastolatków, głównie o imprezowaniu, buncie, seksie i sytuacjach nieźle komplikujących tym ludziom życie.






2. PLOTKARA / GOSSIP GIRL

Plotki, intrygi i niesamowita postać Blair Waldorf trzymają w napięciu.
Znowu nastolatki - tym razem na bogato.



3. Pogoda na miłość / One Tree Hill

Mój pierwszy serial. Zaczęłam oglądać z przypadku , a z sentymentu obejrzałam wszystkie 9 sezonów.
Dzisiaj pierwsze odcinki mogą wydawać się stare ale dalej mają moc.
Znowu nastolatki, znowu jest miłość i znowu są problemy.
Ale warto.



4. 90210

Bogactwo totalne, znowu nastolatki. Sporo ciekawych wątków.





5. Pamiętniki wampirów / Vampire Diaries

Trzyma w napięciu, tematyka kojarzy się ze zmierzchem ale nie jest to tak banalne. Wiele wątków, wszystko się plącze i ciągle zaskakuje.


6. Shameless 

Z lekka kojarzy mi się ze Skinsami.
Opowiada o rodzinie patologicznej ( ale przedstawionej raczej ze strony zabawnej ).
Dzieciaki opiekują się sobą nawzajem i przy okazji ojcem alkoholikiem.
Ale nie jest to dramat przy którym chce się płakać.



7. Greek

Mało znane, ale fajne bo o studentach.
Typowe amerykańskie studiowanie, bractwa, jeden wielki kampus, imprezy.


8. Jak poznałem waszą matkę / How I met your mother

Świetna komedia o paczce przyjaciół. Wszystko dąży do tego aby się dowiedzieć z kim ma dzieci jeden z bohaterów.


9. Trawka / Weeds
Ciekawe, opowiada o matce która z braku laku zajęła się handlowaniem trawką i jest w tym całkiem niezła


 


10. Słodkie kłamstewka / Pretty Little Liars

Momentami straszne, opowiada historię przyjaciółek z których jedna została zamordowana. Cały czas wszystko kręci się wokół rozstrzygnięcia zagadki. Tajemnicza postać znęca się i szantażuje resztę dziewcząt. Oczywiście są i nastolatki jest i miłość.



11. Jess i chłopaki / New Girls

Jedna dziewczyna i trzech chłopaków wynajmują razem mieszkanie. Pozazdrościć ! Tyle wesołych sytuacji .


12. Glee

Liceum, chór, wiele śpiewania. Bardzo dużo śpiewania . Czasem zdarzało mi się nawet przewijać . Ale i tak obejrzałam wszystko i nie żałuję.





13. Wyklęci / Misfits

Wszystko takie niesamowicie głupie, że aż wciąga ... Grupka młodzieży, która odrabia prace społeczne za drobne przewinienia zostaje uderzona piorunem, który nadaje im specjalne moce. 



14. My mad fat diary

Historia dosyć obszernej dziewczyny, która akurat wyszła z psychiatryka po próbie samobójczej i próbuje jakoś wpasować się w otoczenie. 



15. Dziewczyny / Girls

Opowiada o ... dziewczynach. Głównie to o jednej. Co robić kiedy nadeszła dorosłość a my wcale jej nie chcemy?



16. Przepis na życie

Polska produkcja, dużo w niej pięknego jedzenia. Historia rozwódki która zaczyna wszystko na nowo.



17. 39 i pół

Stary facet czuje się jak nastolatek i jest jak jest .



18. Baby Daddy 

Bardzo lekki serial komediowy o tacie z przypadku.


19. Inna /  Awkward

Nastolatka, całkiem inna , chociaż później okazuje się, że jednak taka jak wszyscy. Ma ciekawe przemyślenia.





20. Teoria wielkiego podrywu / The big bang theory

Komedia o nerdach , postać Sheldona prześmieszna.



21. Dorastająca nadzieja / Raising Hope

Chłopak ma dziecko z seryjną morderczynią więc opieka spada na niego. Żyją w biednej ale zwariowanej rodzince.



22 . Tajemnice Amy / The secret life of the american teenager 

Koncepcja całkiem ciekawa. Nastolatka zachodzi w ciążę. Jednak nie do końca jestem przekonana. Nie dotrwałam do ostatniego sezonu.





Podsumowując, nachodzi mnie refleksja ...
Kiedy miałam czas to wszystko obejrzeć ?!

Pozdrawiam i życzę miłych seansów.

PS. Czy macie mi coś jeszcze do polecenia ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz